1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614859 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348816

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14

Olle: Är det inte lite väl mycket jantelag över dig nu.

Det går att hylla människor som gjort något stort utan att det ska förta vad andra gjort stort eller att det i sig skulle föreslå att allt runt den människa som hyllas var helt perfekt och felfritt.

Peter Forsberg förtjänar alla hyllningar han får idag, tycker jag!


Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
JimmyH: Jag tänker definitivt inte klaga på några hyllningar, inte heller påstå att hyllningarna placerar någon i skuggan. Jag ser däremot inget fel i att prata kring omständigheterna runt hans pensionering då Peter Forsberg inte är helig för mig. Som Bragd-Birger nosar på så tycker jag att foppa var i världsklass för 8 år sedan. Hade han lagt av då så hade jag förmodligen uttryckt mig i mildare termer.

Sen tycker jag inte att jag är respektlös men samtidigt är det inte som att Foppa har dött heller, hans pensionering har varit på gång i vadå? 4-5 år?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer