+ 6
Inlägg: 1349019
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: Det här är första gången för mig och den sista kan jag säga med bestämdhet!
+ 4
Nu är ju hockey-VM i regel ganska trist oavsett, men om 4:an tar över så får man ytterligare ett skäl i att helt skita i det.