Sitter o kollar på late night hockeyn på tv4 sport. Ska dessa herrar ta över VM sändningarna så blir man ju mörkrädd. Fahlman o Jihde mfl giv mig styrka.
Johnny Bravo: Jag såg högst 5 minuter på det där programmet en gång och fick sån avsmak så att det inte går att beskriva. Bara det faktum att Jihde hela tiden sitter och jihdar sig med sina jävla gester gör att man överhuvudtaget inte kan ta programmet på minsta allvar.
Nu är ju hockey-VM i regel ganska trist oavsett, men om 4:an tar över så får man ytterligare ett skäl i att helt skita i det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.