"Just nu ligger det röda och vita pappersark på varje sittplats-stol som ska bilda en mäktig mosaik om alla är med.
torsdag 17 februari, 2011 5:53 5:54 [Kommentar från JojjeJojje: ] Fy fan vad nice, kan du se om det bildar nåt?
torsdag 17 februari, 2011 5:54 Jojje 5:55 Joije: Det bildar TIK på båda sidor. På södra sidan är det röda bokstäver med vit bakgrund och på norra är det vita bokstäver med röd bakgrund."
Hoppas någon kan filma, då Canalplus brukar suga på att visa läktar stämning i introt förutom när djurgården lirara, dom drar alltid paus när spelarna åker ut på isen. hopaps någon är sådär härligt olaglig och filmar skiten =)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Just nu ligger det röda och vita pappersark på varje sittplats-stol som ska bilda en mäktig mosaik om alla är med.
torsdag 17 februari, 2011 5:53
5:54 [Kommentar från JojjeJojje: ]
Fy fan vad nice, kan du se om det bildar nåt?
torsdag 17 februari, 2011 5:54 Jojje
5:55 Joije: Det bildar TIK på båda sidor. På södra sidan är det röda bokstäver med vit bakgrund och på norra är det vita bokstäver med röd bakgrund."
Hoppas någon kan filma, då Canalplus brukar suga på att visa läktar stämning i introt förutom när djurgården lirara, dom drar alltid paus när spelarna åker ut på isen. hopaps någon är sådär härligt olaglig och filmar skiten =)