1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1349426

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-02-17
där var sevc kvick...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-02-17
pefr: Alltså exakt NU i detta ögonblick så tappade jag allt förtroende för kolan...man spelar runt 4-5 pass för att dra ner forwards och när sedan sjätte passet kommer till kolan som står MITT på blå, ingen markering, gott om folk framför mål och vad gör snubben? Han utnyttjar sina 2 sekunder som kamraterna skapat åt honom och drar iväg ett jävla dragskott...

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-02-17
jag blir så förbannad på den där karln. förbannade jävla dragskott, förbannade jävla drällande på blålinjen

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.