Raggaren Putte: Helvete kolan! Haha det är nästan komiskt. Helt plötsligt hamanr han bakom FBKs mål och han har ingen som helst aning om vad han ska göra med pucken. Han drar ett friläge åt fbk istället. Sanslöst.
Men ja man tycker ju att han ska kunna avlossa ett slagskott någon gång i år men icket. Enda logiska förklaringen är ju att han är skadad på något sätt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men ja man tycker ju att han ska kunna avlossa ett slagskott någon gång i år men icket. Enda logiska förklaringen är ju att han är skadad på något sätt.