....så vill jag inte ha tillbaka Kenta i Timrå. Klingberg får bli ett åskådliggörande argument. Hur kan ett trögfotat, snirkligt Frölunda skicka i väg en sån spelartyp? Fantastiskt. Man kan säga mycket negativt om såväl Challe som Roland, men att spela yngre och frejdiga förmågor vågar dom. Det gjorde inte Kenta. Å andra sidan lyckades han implementera ett grundspel och en tydlighet som inte våra efterföljande tränare varit i närheten av.
Men: ungdomlig entusiasm is the shit. Och vägen att gå, för en klubb i Timrås nuvarande situation. Och därmed anser jag Kenta vara out of sync.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Man kan säga mycket negativt om såväl Challe som Roland, men att spela yngre och frejdiga förmågor vågar dom. Det gjorde inte Kenta. Å andra sidan lyckades han implementera ett grundspel och en tydlighet som inte våra efterföljande tränare varit i närheten av.
Men: ungdomlig entusiasm is the shit. Och vägen att gå, för en klubb i Timrås nuvarande situation. Och därmed anser jag Kenta vara out of sync.