DJ Hemp: Nej inte alls , vi ska ju spela kvartsfinal mot Skellefteå istället ...
Inlägg: 1349766
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: ja de vore kul . även om vi blir brutalt tagna med 4-0 i matcher så kan man må bra ändå