1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1350191

Sv: Spelledig lördag 2011-02-19
Raggaren Putte: Ja, det känns helt bisarrt att sitta och hålla på HV71.. visst känner man sig lite befläckad, smutsig? Fan, måste nog ta och gå in i duschen och gnugga mig med rotborsten innan MoDo-matchen ;) haha

Svarskommentarer

Sv: Spelledig lördag 2011-02-19
Kattgubben: Ja jag känner mig också riktigt....få se nu....besudlad då jag jublade med Thörnberg *skäms och tittar i golvet*

Sv: Spelledig lördag 2011-02-19
Kattgubben: Ja verkligen. Det känns som att man blivit skändad a det grövsta, eller utsatt för en kränkningschock som skräpblaskorna förmodligen skulle uttryckt det. Men det var det värt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...