Kattgubben: Ja verkligen. Det känns som att man blivit skändad a det grövsta, eller utsatt för en kränkningschock som skräpblaskorna förmodligen skulle uttryckt det. Men det var det värt.
Inlägg: 1350193
Svarskommentarer
Sv: Spelledig lördag 2011-02-19
Ska man satsa på att göra Modo-DIF till sin huvudmatch nu? På förhand känns det potentiella underhållningsvärdet betydligt högre där.