Ska man satsa på att göra Modo-DIF till sin huvudmatch nu? På förhand känns det potentiella underhållningsvärdet betydligt högre där.
Inlägg: 1350195
Svarskommentarer
Sv: Spelledig lördag 2011-02-19
Raggaren Putte: Känns som att MoDo kommer att vinna. Tror Nagy är vass ikväll. Tyvärr....
+ 1