1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 135149

Sv: KALLT Välkomnande
Vad är det för tjat om Fagemo som man ser. Att ni ens orkar lägga ner energi på det ni gör. Killen kom, spelade väl och gav sig sedan av. Han flyttade från Frölunda till oss för ett miljöombyte. Detsamma gjorde han då han stack till Luleå HF. Tydligen så har miljöbytet varit bra för hans spel. Om det sedan var bra för hans plånbok så är det bara att gratulera. Ett vanligt syptom för en hoppjerka är att byta klubb varje eller vartannat år. Inom kort så byter han garanterat lag igen och då är det Luleåfansen som blir ledsna. När det finns mer pengar att tjäna någon annanstans så ligger det i mångas mänskliga beteende att följda dess riktning. Vill man komma upp i lön i arbetslivet så är det ingen ide att stanna hos samma arbetsgivare allt för länge.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.