1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1351602

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Det är ju frågan om det hinner göra det. Likt skvallerpressens bloggare så vänder jag från omgång till omgång men jag tycker att AIK ser mycket hungrigare ut än oss. Sedan har modo ett sopenkelt schema, bortsett från kvällens match.

Södertälje har, bortsett från matchen mot oss, ett riktigt svårt schema, samma med Frölunda.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Det vore skönt om ett lag till drogs in i bottenstriden. Vore riktigt skönt om vi kunde dra in Brynäs imorgon med en skön 3 poängare. Det skulle vara riktigt bra för oss.

Sv: Apropå nånting...
Olle: Vi skulle haft restrerande matcher mot VF, då hade det ju vart klart!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...