Olle: Det vore skönt om ett lag till drogs in i bottenstriden. Vore riktigt skönt om vi kunde dra in Brynäs imorgon med en skön 3 poängare. Det skulle vara riktigt bra för oss.
Johnny Bravo: Ja 3 pinnar mot Brynäs skulle jag inte tacka nej till men då ska dom in i en rejäl svacka för att riskera ingenmansland på riktigt. Däremot kanske ett par torskar för dom kan få dom att prestera bättre mot SSK när vi behöver det.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...