1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1352128

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-02-24
Olle: Jag håller med, han är absolut för fet och jag tar honom givetvis inte i försvar eller dylikt, jag hatar han lika mycket som dig! ;)

Däremot så skrev du "Vilken elitidrottsman gör det!?!" och jag ville bara poängtera och diskutera ett område jag äntligen har nått att säga till om! :)

Härligt med 3-3! SKÖNT PIKKEN

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-02-24
Kostiainen: Det var inget personligt öht, jag skrev bara det där om bowling för att du fick det att låta som att alla drack cola :)

Hur som helst, jag hatar inte kolan någonstans, jag ogillar bara starkt hans påverkan på klubben jag älskar. Han är säkert en jättebra kille men inte för Timrå IK.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer