Kostiainen: Det var inget personligt öht, jag skrev bara det där om bowling för att du fick det att låta som att alla drack cola :)
Hur som helst, jag hatar inte kolan någonstans, jag ogillar bara starkt hans påverkan på klubben jag älskar. Han är säkert en jättebra kille men inte för Timrå IK.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hur som helst, jag hatar inte kolan någonstans, jag ogillar bara starkt hans påverkan på klubben jag älskar. Han är säkert en jättebra kille men inte för Timrå IK.