Laken: av alla djävla matcher jag sett så är de här den mest irriterande . vilka djävla idioter . de är så sjukt så de finns inte . ta bort jokela och kolan nu . aldrig mer beträda en is . bra hallin din jävla idiot . skogs . va de en bra utvisning du tog också din sopa .
Laken: Känslan just nu är fan att vi åker ner till Division 1B, hela föreningen förfaller och Linkan använder sin fallskärm till att leva i Thailand resten av livet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.