Dream Team: Jag tror och hoppas att Lander kommer att stanna en säsong till men om allt jag hade trott och hoppats skulle slå in så skulle vi inte spela ödesmatcher just nu.
Hur som helst så håller jag inte med dom som säger att det HÄR är Landers år. Jag tror att hans år är nästa. Han är inte färdig för NHL alls.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hur som helst så håller jag inte med dom som säger att det HÄR är Landers år. Jag tror att hans år är nästa. Han är inte färdig för NHL alls.