Simmalugnt: dom undviker ju modo automatiskt om dom blir 4:a :P
Inlägg: 1352983
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Ursäkta men jag måste fråga: Är det nån härinne som verkligen, verkligen tror att vi tar en trepoängare imorgon? Ärligt.
+ 1