Helvete vad nervöst det är, haft rännskita sen i morse. Skall börja med Gammeldansken snart. Snälla vinn idag!!!1
Inlägg: 1353296
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Mappe: Avgörande idag. Nog för att jag sagt det tidigare men vinner vi inte idag gör likt tidigare skribenter. Loggar ut och hoppas att vi klarar ES iallafall.
SÅ gör mig en tjänst och vinn mot gnagarjävlarna förfan!
SÅ gör mig en tjänst och vinn mot gnagarjävlarna förfan!