Inlägg: 1353301
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Förstsår inte hur vi ska vinna idag när vi inte vunnit mit AIK tidigare. Deras spel passar oss riktigt illa helt enkelt. Hoppas verkligen inte vi slutar i KS med dem.
SÅ gör mig en tjänst och vinn mot gnagarjävlarna förfan!