Förstsår inte hur vi ska vinna idag när vi inte vunnit mit AIK tidigare. Deras spel passar oss riktigt illa helt enkelt. Hoppas verkligen inte vi slutar i KS med dem.
Inlägg: 1353306
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Idag är det bara krigarinställning som gäller! Krigar laget i 60 minuter är jag nöjd.
+ 1