Mackelito: Ja det är klart att det är godnatt. Vafan vi kommer att tvingas till kval tack vare en enskild jävla spelare som sänker klubben. In med vem som helst på hans plats!
Inlägg: 1353519
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Olle: Ja det är ju obegripligt hur han kan ha mest speltid i Timrå? Är Perra och Linkan inhyrda agenter med uppgift att skicka Timrå till allsvenskan?