Inlägg: 1353526
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
ÖstrandsNisse: Och då skall Du veta att igår på träningen så hade dom en extra stot genomgång av försvarsspelet, det var focus på uppträdande. Undrar om kolan och Jokela var i baren då ?
+ 1
Men det värsta av allt: helvete vad dåligt det här laget är. Det är skrämmande.