Inlägg: 1353540
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Olle: Jokela är en trojansk häst som rullats in för att ta livet av elitserielaget Timrå. Jag är så jävla förbannad när jag tänker på hur han har förstört för laget. Men varför tar man inte bara bort honom och ersätter honom med något friskt? Vad som helst är väl bättre än en femtekolonnare som huserar i laget.
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Olle: Förresten har Granath varit så usel idag att jag inte bryr mig ett skit om vi har en sådan spelare kvar. Han kan lika gärna dra tillbaka till Leksand.
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Olle: Jag vill inte tro att det kan vara så korkat.
Aha!
Aha!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Olle: Den sista kommentaren angående Timrå fick bli Tomas Johanssons
" AIK leder 3-1 HELT RÄTTVIST"
Hörs i höst till det Allsvenska uppsnacket.
" AIK leder 3-1 HELT RÄTTVIST"
Hörs i höst till det Allsvenska uppsnacket.
Varför buar ingen?
Jokela alltså. Åkerlund lastar jag inte.
Redigerad kommentar