ÖstrandsNisse: Man ger bort allt. Man är inte intresserad av att spela hockey. Såg du på AIKs kontring där man kommer 3-1 först? Två timråspelare jobbar i kapp och ställer sig på LINJE?
Usch fy fan! Var är min skämskudde? Ingen buar och ingen skriker i båset. Det som jag tror gör mig mest irriterad är att spelarna fullständigt skiter i att det finns tusentals fans som brinner för det här och lider otroligt men själv är dom inte ens intresserad av att spela.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.