Snoop: Det finns inte ord för det här..... Timrå IK är döende för fan!!
Inlägg: 1353613
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Perras analytiska kommentar efter att förlusten i kvalserien är klar och vi är ur. - Pöjkera skjuter inte puckera i mål, annars är jag nöjd med alla, speciellt Åkerlund, Jokela och karlsson. Nu far jag hem till Värmland med mina pengera och önskar klubben lycke till nästa år.