1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1353762

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
liston: Du, det är säkert inte mycket att lyssna på för "oss utomstående". Inte ens spelarna verkar ha lyssnat och förstått. Dom verkade spela helt utan plan över huvud taget.
Dagens match var det största bottennappet sen vi kom upp i elitserien. Så jävla dåligt så det är inte sant.
Till TIK-ledningen säger jag bara, -byt stordelen i backbesättningen och ta in lirare som kan ge järnet!!
Dessutom måste det finnas några som kan göra mål också!

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
John K: Bra kommentar , ditt lilla stycke, hihi

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
John K: jag har bara en synpunkt på ditt inlägg. Inte spelare som KAN ge gärnet...spelare som VILL ge gärnet.

För övrigt så tar Modo ledningen på grund av ren och skär fusk. Extremt konstigt domaringripande men målet landade väl i rätt kasse ändå i slutänden.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.