RocknRolf2: En fråga till dig Rolf: Vem av Linkan och Perra tycker du gör bäst/sämst jobb? (Jajaja.. jag vet att Linkan(TJ) anställde Perra)
Inlägg: 1353769
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
sargad: Jag har hellre kvar Perra än Linkan i klubben, om jag måste välja.
Edit: Perra har trots allt gjort något bra som tränare tidigare. Linkan har ingenting i ryggen. Absolut ingenting.
Edit: Perra har trots allt gjort något bra som tränare tidigare. Linkan har ingenting i ryggen. Absolut ingenting.
Redigerad kommentar
+ 1