+ 1
Inlägg: 1353756
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
RocknRolf2: Mysperra säger i intervjun efteråt att spelarna kanske hade annat än hockey i skallarna. Jaha, då är det alltså lagfest ikväll igen då.
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
RocknRolf2: En fråga till dig Rolf: Vem av Linkan och Perra tycker du gör bäst/sämst jobb? (Jajaja.. jag vet att Linkan(TJ) anställde Perra)
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
RocknRolf2: Inte igen nu. Du, jag och alla andra vet att det är en klubb i total kris med omedelbara behov av en grundläggande omstrukturering vi ser.
FH-avdammad:
Vart är ni ni som tycker att Linkan är bra?
Eller tycker ni inte att Linkan är så bra längre?
Redigerad kommentar