Kattgubben: Jag vet inte hur man kollar historik men jag inser ju nu att han är en modoit.
Inlägg: 1353848
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Olle: Gå in på hans profil och klicka på forumhistorik om du vill se.. han är jämt inne här när det går lite extra dåligt för Timrå