1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1353896

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
TIK55: Det låter rätt och riktigt med dina iaktagelser.

Jag satt och retade mig på tik spelare som försökte tackla med arslet före, vilket iof inte är någon nyhet .
Det har de gjort hela jvla säsongen, det har varit och är halvhjärtat över hela laget, varför??
Jag har inget svar på alla frågor som ställs här på forumet, men det måste bara vara tränarens roll att moitivera spelarna(rätta mig om jag har fel), om du tas upp alla dessa problem på träningar osv.. alla spelarna kan väl inte vara dumma i huvudet eller döva??
Nu är det bara gristur som kan rädda oss(ser jag det som).
Otroligt vilken störning man kan få efter att sett sitt lag torska , nu börjar grinigheten lägga sig lite iaf.

HA DE allen zu zammen

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.