1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1353997

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
ÖstrandsNisse: Jag har gått igenom Alla matcher sen serien startade sista bra matchen TIK spelade var mot HV borta som vi vann med 3-0 sen tog tydligen bränslet slut detta var omg.6 sen har det kommit nån halvhyfsad emellanåt så är läget vi har förvisso vunnit alla 5 matcherna mot FHC tur är väl det annars har vi varit riktigt risigt till nu finns det lite hopp åtminstone 9-10plats då är då jag nöjd.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Anders Lundin gick i dag upp i topp på listan över dem som bör lämna sin befattning.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.