1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1353986

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Olle: Just nu skiter jag faktiskt hur det går i själva matchen, poängmässigt. Jag skulle vilja se ett spel med lite jävlaranamma. Ett spel som får mig på bättre humör. Den håglöshet som laget visar upp nu gör mig förbannad. Det får mig att må så dåligt och verkligen pröva min kärlek till Timrå IK. Just nu och för all del stora delar av den här säsongen har det varken varit roligt att vara Timrå-supporter och i ärlighetens namn så har intresset kring föreningen fått sig en rejäl törn också.
Det känns inget vidare.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
ÖstrandsNisse: Jag har gått igenom Alla matcher sen serien startade sista bra matchen TIK spelade var mot HV borta som vi vann med 3-0 sen tog tydligen bränslet slut detta var omg.6 sen har det kommit nån halvhyfsad emellanåt så är läget vi har förvisso vunnit alla 5 matcherna mot FHC tur är väl det annars har vi varit riktigt risigt till nu finns det lite hopp åtminstone 9-10plats då är då jag nöjd.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.