1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1354125

Sv: Apropå nånting...
lincoln: Jag tycker inte heller om att titta på det här laget. Men har vi tur så behöver vi bara se Kolan och Jokela m fl i tre matcher till.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Jag ska bege mig till en psykolog och förhöra mig om den känsla min kropp befinner sig i. Jag gillar inte att intresset kring föreningen inte längre känns speciellt stark längre. Jag vill veta vad det beror på och om känslan kan återvinnas.
Att inte längta till E.ON, att inte se fram mot teven när det vankas bortamatch, att inte ha den där speciella känslan när något händer i föreningen, det är brutalt. Det är jobbigt och får mig att bli ledsen.

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: När det gäller den frågan är det ju synd om killarna (förutom den 25e varje månad). Perra skulle ju göra dem en tjänst om han ställde över dem resten av säsongen. Dom kan ju få självförtroendet förstört för all framtid. Klart att dom själva måste känna hur illa det går. Dessutom skulle det ju utan tvekan höja kvaliteten i laget med i stort sett vem som helst på isen istället.

Kom igen nu ledarstaben. Det är nog nu! Bänken eller läktaren för våra självmålsprenumeranter!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer