1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1354139

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Jag ska bege mig till en psykolog och förhöra mig om den känsla min kropp befinner sig i. Jag gillar inte att intresset kring föreningen inte längre känns speciellt stark längre. Jag vill veta vad det beror på och om känslan kan återvinnas.
Att inte längta till E.ON, att inte se fram mot teven när det vankas bortamatch, att inte ha den där speciella känslan när något händer i föreningen, det är brutalt. Det är jobbigt och får mig att bli ledsen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Känslan är att man blir så oerhört sviken gång på gång.
Jag orkar inte mer, kopplar bort. Kanske är lika bra att vi åker ur och får börja om. Men en helt ny ledning, nya unga (hungriga) spelare o.s.v.

För övrigt såg jag "Nubben" på stan igår...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer