ÖstrandsNisse: Känslan är att man blir så oerhört sviken gång på gång. Jag orkar inte mer, kopplar bort. Kanske är lika bra att vi åker ur och får börja om. Men en helt ny ledning, nya unga (hungriga) spelare o.s.v.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag orkar inte mer, kopplar bort. Kanske är lika bra att vi åker ur och får börja om. Men en helt ny ledning, nya unga (hungriga) spelare o.s.v.
För övrigt såg jag "Nubben" på stan igår...