htikare: Fast det är ju klart, det är inte mer än rätt att dom ser till att vi tar 9 p på de matcher som är kvar med tanke på de förlustmatcher dom direkt är ansvariga för tidigare. Så det tycker jag att vi har rätt att kräva faktiskt!
+ 1