Johnny Bravo: Jag tycker att man MINST skall kunna förvänta sig att Timrå uppträder betydligt mer hungriga än vad HV71 och DIF gör. SSK lär väl desperat försöker kriga då dom för en gångs skull har häng på att undvika kvalserien...
+ 3