1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1354834

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Kattgubben: Jag håller med. Det var Jokela som betedde sig oprofessionellt först och främst. Sedan tror jag inte alls på dom som säger att han ev. skulle känt sig sviken av klubben, ha lågt förtroende eller på annat sätt spela uselt för den där PK:n.

Jokela borde vara glad över den lön han får och att han faktiskt inte fick sparken från klubben då det hela inträffade. Tänk vilken back vi hade kunnat ha i laget nu om någon klausul baserat på klubbvärderingar gjorde att vi hade kunnat sparka Jokela då det hela inträffade.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Det gick dåligt för Sveriges skidåkare i dag, det gick dåligt för Dragons i senaste matchen, det gick dåligt för Katterna i går.
Är det Timrå IK's tur att drabbas i kväll eller är det TIK som skall visa oss ljuset i den mörka tunneln?
Jag ber, FRÄLS OSS!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.