+ 1
Inlägg: 1354834
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Det gick dåligt för Sveriges skidåkare i dag, det gick dåligt för Dragons i senaste matchen, det gick dåligt för Katterna i går.
Är det Timrå IK's tur att drabbas i kväll eller är det TIK som skall visa oss ljuset i den mörka tunneln?
Jag ber, FRÄLS OSS!
Är det Timrå IK's tur att drabbas i kväll eller är det TIK som skall visa oss ljuset i den mörka tunneln?
Jag ber, FRÄLS OSS!
Jokela borde vara glad över den lön han får och att han faktiskt inte fick sparken från klubben då det hela inträffade. Tänk vilken back vi hade kunnat ha i laget nu om någon klausul baserat på klubbvärderingar gjorde att vi hade kunnat sparka Jokela då det hela inträffade.