Inlägg: 1354933
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Hoppas på retroaktiv utdelning i form av mål i andra perioden, för de sista två minuterna var riktigt bra faktiskt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Kolan med det förbannade jävla dragskottet igen! Vad är det för fel på människan?
+ 1
Hmm undrar om vi skulle fylla hallen vid en KS-match mot Modo? hehe.