1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1354974

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Kattgubben: Om man inte går ut och gör en ca 300% bättre 2:a period än vad man brukar, då är nog det här kört. Det lät lite på Davidsson som att man hade förstått det här med att det gäller att inte släppa in puckarna i 1:a mot Timrå, då har man extremt goda chanser att vinna matchen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Notera på reprisen av Davidssons mål att när Sonntag är ikapp davidsson så väljer han att "hoppa över" och runt motståndaren istället för att kasta sig eller låsa davidssons klubba...nästan som att han vill att det ska bli ett mål i baken där. Undermåligt!

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Olle: Det lät också på Klingberg som att han fattar vad vi gör för fel i anfallen - våra skott är för uppenbara och det finns inga framför kassen som kan ta returer. Han kan gärna få kommunicera detta till Perra, som kan föra det vidare till resten av laget, eller hur hackordningen nu ser ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.