Hur fan kunde domaren missa det där?
Inlägg: 1354987
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Av Brynäs verkar det inte bli nån hjälp, jävla sopor hur fan kan dom ligga där dom gör?
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Kattgubben: Dåligt att missa den trippingen, ännu sämre kroppsspråk från Pikkarainen som står kvar på knä och lipar över att han inte fick den med sig. Sån skit hör inte till hockeyn.
För övrigt: LANDER ska inte ha avslut!! Iskalla avslut i tre raka matcher nu.
För övrigt: LANDER ska inte ha avslut!! Iskalla avslut i tre raka matcher nu.