När Hirso flåsade och gjorde sig redo för tekningen där med sekunder kvar tänkte jag "nä nu jävlar tar vi hämnd på den där hemska FBK matchen!" ..och jajjamensan!
KORITFW: Där jag stod så svors det mest, såklart, under merparten av matchen. Ronnie, som jag stod med, fegade fullt förståeligt ur av nervositet långa stunder och ville knappt titta men vid sista teken vaknar han till liv och häver ur sig: "Nu lär väl Pikkarainen sätta den på direktskott". Sanslöst skönt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer