T T: blire nån supporter resa på torsdag? ska försöka få med mig nån att gå med isåfall, lite ont om timrå kamrater som går gymnasium.. fler än en gång man idiotförklaras med "vafan åker du till jönköping för?, till LULEÅ?! du äju inte klok" "till mora för en träningsmatch!?"
vad är det de inte förstår liksom? önskar man hade Hahl Bundy brevid än som förklarar tjusningen i perfekta ord i dessa situationer.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
vad är det de inte förstår liksom? önskar man hade Hahl Bundy brevid än som förklarar tjusningen i perfekta ord i dessa situationer.