+ 1
Inlägg: 1355567
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RTS: Hirschovits har inte haft en bra säsong med det sagt har han blivit bättre allt eftersom tycker jag. Jag tror han kommer bli bättre nästa säsong. Folk här inne har varit överdrivet hetsiga på spelare ett bra tag som dom flesta vet.
Redigerad kommentar
+ 1
Kim har varit långtidsskadad inför detta år, Och som jag ser det är det endast lite extra fart o timing som fattats för total succe.
Vet att många har svårt att se det jag skriver nu, men jag kan garrantera att just så är fallet.
Hade Kim spelat i ett lag som Skellefteå är jag säker att han legat i absolut översta toppen av poängligan. Då hade han fått mera tid för att återhämta sig, sedan inte haft samma press.