1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1355568

Sv: Apropå nånting...
RTS: Hirschovits har inte haft en bra säsong med det sagt har han blivit bättre allt eftersom tycker jag. Jag tror han kommer bli bättre nästa säsong. Folk här inne har varit överdrivet hetsiga på spelare ett bra tag som dom flesta vet.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
dr-nix:

Finnarna är inte värd pengarna! Hirso, Jokela och Pikken = 6 millar!

Sv: Apropå nånting...

dr-nix: Ja de flesta aktiva på detta forum har velat sparka honom.. Klart att skadan har påverkat honom och hans säsong. Jag tror att han kommer göra succé i Timrå... Ge han en riktig sniper till nästa år så kommer det bli mumma.. 

Funderar ändå hur en spelare som Kolan, Jokela tänker! Varför spelar man inte som dom gjorde igår och bättre i 50 eller 46 omgångar.? 

Igår var Jokela först på puck, tidigare låter han alltid motståndare ta pucken för att sedan bromsa in en knuff. 


Sv: Apropå nånting...
dr-nix och RTS: *GILLA* :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.