Herminator: och så på tal om Heaven.... Pikkens härliga o glada min där i båset direkt efter målet som Canal digital fångade precis där han försökte hålla den lugna coola masken men det bara ryckte i mungiporna uppåt.....
han sköt hårt hårdare hårdast igår illka..möjligen överträffat av MKs lilla stänkare..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
han sköt hårt hårdare hårdast igår illka..möjligen överträffat av MKs lilla stänkare..