idag har inte varit en vanlig dag. i någon form av illa förtäckt ångest blev jag manisk och skrev klart min uppsats som inte behöver vara inne förrän onsdag nästa vecka. väl hemma tittade jag på den gråa kycklingen i frysen som jag tänkt förvandla till middag, ruskade på huvudet och joggade iväg till kooperationen och inhandlade ingredienser till en smörgåstårta, som jag nu inte riktigt får i mig pga ett lätt nervöst illamående.
fan, kom igen nu. det är okej att förlora, men förlora då för fan med hedern i behåll. FORZA!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.