1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1356883

Sv: Apropå nånting...
zita: Linkan värvning av Lundmark var ju fiasko. Och det borde han ha sett med om man kollat på hans säsong i AHL! Men det är inte bara värvningarna som linkan misslyckats med. Jokela och Pärssinen situtionen var totalt fel hanterad. Man kunde ha ha bötfällt dom istället för att ha varit ha varit mediakåt o dragit dit TV, varför man gjorde det?? tja går ju inte o bötfälla spelare då man inte pröjsat ut nån lön enligt det kontrakt som var skrivit. Sen klagamål på Styf som gått ut o kritiserat dom!! helt rätt gjort. Sen snacket om lirare i Modo som donerat pengar till klubben.. tjena natt o dag. Det är ju gossar som lirat i NHL o dragit in pengar. Har man skrivit ett kontrakt då ska man jävlar följa det och göra rätt för sig och inte leta efter spelare då det finns pengar tillgängliga. Nej det goda Timrå där allt varit frid o fröjd har herr S.Lindqvist TOTALT tagit död på

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.